دعوتت می‌کنم...
 
 
 

دعوتت می‌کنم...
ارسال شده در سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, - 19:41

 

دعوتت می‌کنم... «فرزاد حسنی»
دعوتت می‌کنم امشب به نبودنم به یادم ... تو به من دنیا رو دادی من به تو خاطره دادم...
 

دعوتت می‌کنم امشب به نبودنم به یادم
تو به من دنیا رو دادی من به تو خاطره دادم

دعوتت می‌کنم امشب به دلی که بی تو سرده
به دلی که پاره پاره ست، به دلی که توبه کرده

دعوتت می‌کنم امشب به یه قطره اشک و هق‌هق
هر پرِ حادثه باتو، سهم من بغض دقایق

دعوتم کن که بسوزم توی شکِ دل بریدن
ای خدا کی بود که برگشت؟ سایه تو یا دل من؟
                                     سایه تو یا دل من؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon